معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری گفت: هزینه کردن در حوزه IT سرمایهگذاری برای آینده است و با راهاندازی دولت الکترونیک بسیاری از مشکلات حل می شود.
وایمکس نیوز- منطقه آذربایجان شرقی، مهدی راسخ در نشست بررسی مشکلات حوزه IT آذربایجان شرقی، اظهار امیدواری کرد تا مهرماه کال سنتر (مرکز تماس) آذربایجان شرقی راه اندازی شود.
وی با اعلام اینکه استفاده از حداکثر پتانسیل داخلی در برنامههای دولت تدبیر و امید است، تاکید کرد: باید به دولت الکترونیک توجه بیشتر شود چرا که با راه اندازی دولت الکترونیک بسیاری از مشکلات حل می شود.
راسخ افزود: اصلاح نظام اداری کشور جزو تأکیدات معاونت رییس جمهوری است و مطمئن اثرات مثبت آن در آینده مشاهده خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری با بیان اینکه هزینه کردن در حوزه IT سرمایهگذاری برای آینده است، گفت: باتوجه به مصوبه مجلس شورا در بودجه سال 93 توجه ویژه به زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه است و معتقدم با هزینه در این بخش حوزه های مختلف IT فعال می شود و به نوعی اشتغالزایی نیز می شود.
راسخ با اشاره به نقش مدیران کل استانها خاطرنشان کرد: مدیران کل استانها باید در راستای پیشبرد هدفهای وزارتخانه تلاش کنند و همانند اهرم نظارتی بر کارهای اپراتور های خصوصی نظارت کنند.
منبع: ایسنا